I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ramadan Mubarak

Pertandingan Bowling di Alamanda,Putrajaya

Majlis Sambutan Hari Lahir Pegawai Pasukan C ( MAC,APRIL & MEI)

Rekreasi Pasukan C ke Jeram Toi

Polis tahan 11 warga Afrika

2:41 AM Posted In Edit This 0 Comments »
AMPANG 8 Jan. - Lelaki warga Afrika atau lebih dikenali sebagai 'awang hitam' semakin melampau! Mereka dikatakan mula mengganggu wanita-wanita tempatan di pusat beli-belah Ampang Point dan beberapa kawasan di sekitarnya.

Berikutan dua laporan polis yang diterima sejak 1 Januari lalu, polis hari ini melancarkan Ops Gagak dan telah menahan 11 suspek yang disyaki terbabit.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Abdul Jalil Hassan berkata, polis menerima aduan daripada dua wanita yang merupakan suri rumah mendakwa mereka didatangi sekumpulan lelaki Afrika.

"Sekumpulan lelaki itu didakwa cuba menarik tangan dan 'beramah mesra' dengan mereka.

"Tindakan mereka itu menyebabkan mangsa tidak selesa dan ketakutan," katanya kepada pemberita selepas mengetuai operasi di sini hari ini.

Katanya, polis telah memeriksa 20 lelaki Afrika dan menahan 11 daripada mereka yang disyaki terlibat.

Menurut Abdul Jalil, kesemua mereka dibawa balik ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang Jaya untuk siasatan lanjut.

"Polis akan meminta bantuan Jabatan Imigresen untuk memeriksa latar belakang dan rekod kemasukan awang-awang hitam ini," jelasnya.

Ujar Abdul Jalil, selain wanita, para pemilik premis perniagaan di situ turut melahirkan rasa kurang senang dengan kelibat lelaki Afrika tersebut kerana tindakan mereka menakut-nakutkan pelanggan, justeru menjejaskan perniagaan mereka.

0 comments: