I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ramadan Mubarak

Pertandingan Bowling di Alamanda,Putrajaya

Majlis Sambutan Hari Lahir Pegawai Pasukan C ( MAC,APRIL & MEI)

Rekreasi Pasukan C ke Jeram Toi

KLIA menang dua anugerah Skytrax 2010

3:16 AM Edit This 0 Comments »
KUALA LUMPUR: Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) muncul di tempat teratas di dalam kategori Perkhidmatan Imigresen Lapangan Terbang Terbaik dan Perkhidmatan Petugas Cemerlang Terbaik di majlis Anugerah Lapangan Terbang Dunia Skytrax 2010 baru-baru ini.

Pengarah Urusan Malaysia Airports, Tan Sri Bashir Ahmad, berkata bagi kedudukan 25 teratas Anugerah Lapangan Terbang Dunia 2010, KLIA menambah baik kedudukannya ke tempat kelima, daripada kedudukan ke-17 sebelum itu.

"Anugerah itu menunjukkan kecemerlangan perkhidmatan pelanggan cemerlang yang kami sentiasa tingkatkan, dengan menetapkan satu penanda aras bagi diri kami sendiri. "Saya juga ingin mengucapkan terima kasih dan tahniah kepada Jabatan Imigresen dan tenaga kerja KLIA kerana pencapaian yang cemerlang ini. Anugerah ini telah menambah baik reputasi KLIA," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Anugerah Lapangan Terbang Dunia adalah anugerah yang paling berprestasi yang mengiktiraf kualiti produk dan perkhidmatan, yang merentasi industri lapangan terbang dunia.

Anugerah itu adalah satu pengiktirafan terhadap kualiti kepada industri lapangan terbang dunia di dalam menilai perkhidmatan barisan hadapan dan kemudahan pelanggan lapangan terbang secara umum yang ditentukan melalui Kajian Lapangan Terbang Dunia 2009-2010.

Ia dilaksanakan oleh Skytrax antara Julai 2009 dan Mac 2010. - Bernama

0 comments: