I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ramadan Mubarak

Pertandingan Bowling di Alamanda,Putrajaya

Majlis Sambutan Hari Lahir Pegawai Pasukan C ( MAC,APRIL & MEI)

Rekreasi Pasukan C ke Jeram Toi

Puteri Sarah ditahan di LCCT

1:19 AM Edit This 0 Comments »



Kasihan dengan pelakon cantik jelita Puteri Sarah Liyana, 24, yang ditahan di Terminal Tambang Murah (LCCT) kira-kira dua minggu lalu.

Menurut Sumber, Puteri Sarah bersama keluarganya hendak bercuti ke Krabi, Thailand. Semasa melakukan pemeriksaan pasport, tiba-tiba dia kena tahan dengan pihak imigresen.

Rupa-rupanya nama Sarah tersenarai antara individu yang masih berhutang dengan Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN).

Kiranya nama dia sudah disenarai hitam dan tidak boleh keluar negara selagi tidak membayar hutang berkenaan. Gara-gara insiden itu, hanya keluarga Sarah sahaja yang dibenarkan melepasi pemeriksaan imigresen.

Barang-barang dia yang dah masuk dalam perut kapal terbang pula terpaksalah dipunggah semula.

Mengikut maklumat yang disampaikan kepada Niezam, Sarah agak terkejut kenapa nama dia disenaraihitamkan oleh agensi itu?

Bukannya apa, sekarang ini Sarah masih menjadi pelajar di Kolej Taylors. Dia ambil jurusan dalam bidang pelancongan dan hospitaliti. Selalunya lepas habis belajar dan dah bekerja barulah seseorang itu dikehendaki membayar wang pinjaman pelajaran masing-masing.

Ni lain pula. Belajar belum habis tapi dah kena black list?

Apa-apa pun pengalaman Sarah dan Faizal Tahir yang pernah ditahan sebelum ini dapatlah menjadi pengajaran. Kalau nak melancong tu, pergilah periksa nama dulu takut nanti sia-sia saja tempah tiket kapal terbang.

0 comments: